کد خبر: 42026
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 تیر 1399 - 10:45

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد تصویب شد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از تصویب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی با مساعدت ویژه استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد در سال ۹۹ خبر داد.
۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد تصویب شد

به گزارش لیزنا، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از تصویب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل کتابخانه مرکزی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: کتابخانه مرکزی هر شهر نماد توسعه فرهنگی آن شهر است. از این رو افتتاح کتابخانه مرکزی استان که مدت زیادی از آغاز ساخت آن می گذرد، یکی از خواسته های بحق مردم فرهنگ دوست استان به ویژه شهر خرم آباد است. به همین منظور این مهم به طور ویژه در یکی دو سال اخیر پیگیری شده است.

طهماسبی افزود: علی رغم اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در تمامی پروژه های ساخت کتابخانه در سطح استان تنها دستگاه بهره بردار بوده، اما همواره تسریع در تکمیل پروژه های کتابخانه ای را وظیفه خود دانسته و از طریق مختلف با جدیت موضوع را دنبال کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اظهار داشت: به منظور تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی، پروژه به دو فاز تقسیم شده است. سال گذشته نیز با مساعدت مسئولان ارشد استان قرارداد ساخت دستگاه چیلر آن به عنوان یکی از قسمت های مهم و هزینه بردار، انجام شده و بزودی در محل نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ نیز با رایزنی های لازم و با مساعدت ویژه استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای کتابخانه مرکزی مصوب شده است. امید است با تخصیص مطلوب اعتبار پروژه در سال جاری، در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول این کتابخانه باشیم.