کد خبر: 43685
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 - 15:32

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری جشنواره ایده‌های برتر کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
جشنواره ایده‌های برتر کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد با هدف ارائه راهکارهای جذب مردم به کتاب و کتابخانه برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره ایده‌های برتر کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد

به گزارش لیزنا، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره که مختص کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد است، با هدف ارائه راهکارهای عملیاتی برای جذب مردم به کتاب، مطالعه و کتابخانه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت آغاز شده است و همکاران این اداره کل تا 15 خرداد فرصت دارند ایده‌های عملیاتی خود را به پست الکترونیک جشنواره به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

دوست فاطمی‌ها افزود: همکاران کتابدار و کارکنان شاغل در تمامی واحدهای ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و شهرستان‌ها می‌توانند به صورت فردی و گروهی در جشنواره شرکت و حداکثر سه ایده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار، فرایند داوری ایده‌ها توسط معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی این اداره کل آغاز خواهد شد، تصریح کرد: نتایج این جشنواره اوایل تیرماه سال جاری در قالب ایده‌های «برگزیده»، «برتر» و «قابل تقدیر» در بخش‌‌های فردی و گروهی اعلام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد گفت: به ایده‌های برگزیده، برتر و قابل تقدیر در بخش فردی به ترتیب 5، 4 و 3 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی افزود: جوایز نقدی بخش گروهی نیز به ترتیب، 10، 8 و 7 میلیون ریال خواهد بود که به ایده برگزیده، برتر و قابل تقدیر این بخش اختصاص می‌یابد.

دوست فاطمی‌ها در پایان از تمامی همکاران خود خواست با شرکت فعال در این جشنواره و ارائه ایده‌های خلاقانه، عملیاتی و راهگشای خود، به پویایی بیشتر کتابخانه‌ها کمک کنند.