کد خبر: 46996
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 اسفند 1401 - 09:07

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی»

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، دومین پیش‌نشست با عنوان «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی»

به گزارش لیزنا، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، دومین پیش‌نشست با عنوان «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

در این نشست لیلی سیفی، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه بیرجند و عضو هیأت مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران و اعظم صنعت‌جو، دبیر علمی همایش و عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد به سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ تا ۱۱ از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/reserchpl/sb  در این برنامه شرکت کنند.

گفتنی است، وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی» دومین پیش‌نشستی است که با معرفی مؤثر و مفید کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در راستای اهداف «دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی: کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» (مشهد مقدس، ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. نخستین پیش‌نشست ۲۵ بهمن ماه با موضوع «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کارآفرینی بانوان» با حضور اعظم صنعت‌جو و نسرین یوسفی عارفی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد.