کد خبر: 25887
تاریخ انتشار: شنبه, 22 آبان 1395 - 21:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

دومين نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي هنري افتتاح شد

منبع : لیزنا
دومين نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي هنري (کتاب هنر)، 22 آبان‌ماه در فرهنگستان‌ هنر به همت خانه‌كتاب، فرهنگستان‌ هنر و معاونت فرهنگي وزارت ارشاد اسلامي با حضور مجید غلامی‌جلیسه دبیر هفته کتاب، و جمعی از بزرگان حوزه‌ نشر برگزار شد.
دومين نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي هنري افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در اين نمايشگاه، 26 ناشر تخصصي از جمله موسسه‌ ‌متن، نشر پيكره، كتاب ‌بيهق، كتاب‌آبان، سمت، انتشارات خانه‌هنرمندان، افراز، برگ‌نگار، علمي‌فرهنگي، هرمس، ميردشتي، فخراكيا، روزنه‌كار و ... حضور دارند و بيش از 40 ناشر نيز مهمان نمايشگاه هستند.


مجید غلامی جلیسه، در حاشیه‌ نمایشگاه ضمن تآکید بر اهمیت نمایشگاه‌های تخصصی کتاب گفت: نمایشگاه‌‌هایی از این دست، کمک می‌کنند تا افراد در حوزه‌های تخصصی خود، به راحتی بتوانند به کتاب‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و همچنین از تخفیف‌های نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: در نمایشگاه امسال کتاب‌های مختلف هنری در زمینه‌ها‌ی فیلم، موسیقی، نمایشنامه، تئاتر و....، از ناشران مختلف ارائه شده و قریب بر هفت‌هزار جلد کتاب در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است که شامل بخش ایرانی و بین‌الملل می‌شوند.

دبیر هفته کتاب ادامه داد: ما در این دوره هم ناشرانی را داریم که به‌صورت تخصصی به حوزه‌ هنر می‌پردازند مثل فرهنگستان، و هم ناشرانی که در حوزه‌های گوناگون و از جمله هنر فعالیت دارند و کتاب منتشر کرده‌اند.

جلیسه در پایان گفت: اقداماتی از این دست و نمایشگاه‌های تخصصی اقدامات مناسبی هستند برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تا افراد علاقه‌مند به حوزه‌های خاص به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نظر خود را بدست آورند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی کتاب هنر 22 تا 27 آبان ماه به مدت پنج روز در فرهنگستان هنر برقرار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف‌های این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: