کد خبر: 45254
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 بهمن 1400 - 08:56

داخلی

»

کارگاه

برگزاری کارگاه «مسابقه ملی طراحی خدمت»

منبع : لیزنا
انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کارگاه آموزشی «طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی» را برای منتخبین مرحله نخست این مسابقه برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه «مسابقه ملی طراحی خدمت»

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی «طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی» برای منتخبین مرحله نخست، به همت انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی و با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ساعت ۹ صبح روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی، ضمن پخش ویدئوی آموزشی طراحی خدمت از جو جی مارکز نویسنده کتاب «طراحی خدمات برای کتابخانه‌ها» و مدرس دانشگاه پرتلند و دبیر «مسابقه ملی طراحی خدمت»، سیامک محبوب، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد به همراه خانم طهرانی، کارشناس ارشد طراحی محصول و خدمات از دانشگاه پلی‌تکنیک میلان، به سخنرانی در خصوص مسابقه و طراحی خدمت خواهند پرداخت.  

شرکت در این کارگاه آموزشی برای برگزیدگان مرحله نخست الزامی است. افراد منتخب می‌توانند ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه از طریق صفحه اسکای روم به آدرس در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

گفتنی است «مسابقه ملی طراحی خدمت» یکی از بخش های جانبی همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» است که در اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.