کد خبر: 24572
تاریخ انتشار: شنبه, 29 خرداد 1395 - 13:33

داخلی

»

اخبار کتاب

11 تیر  آغاز ثبت نام مسابقه تصویرگری کتاب «نامی» کره جنوبی

منبع : لیزنا
ثبت‎نام مسابقۀ تصویرگری کتاب «کنکور نامی» از اول جولای 2016 برابر با 11 تیر 1395 آغاز می‎شود و مهلت ارسال آثار، تا 30 سپتامبر 2016 برابر با 9 مهر خواهدبود.
11 تیر  آغاز ثبت نام مسابقه تصویرگری کتاب «نامی» کره جنوبی

 

به گزارش لیزنا، مسابقۀ تصویرگری «کنکور نامی» با هدف تشویق هنرمندان به خلاقیت و مشارکت در پیشرفت کیفیت تصویرگری کتاب هر دوسال یکبار توسط جزیرۀ نامی، اسپانسر رسمی جایزۀ هانس کریستین اندرسن برگزار میشود. 

همۀ تصویرگران کتابهای تصویری با هر موضوعی میتوانند در این مسابق شرکت کنند. ثبتنام از اول جولای 2016 برابر با 11 تیر 1395 آغاز میشود و مهلت ارسال آثار، تا 30 سپتامبر 2016 برابر با 9 مهر خواهدبود.

آثار تصویرگری باید مربوط به یک داستان باشد.  هر شرکتکننده میتواند بین 5 تا 10 اثر ارسال کند و ضروری است شرکتکنندگان ابتدا فرم آنلاین شرکت در مسابقه را در سایت این مسابقه پر کنند .

 تصویر آثار باید با مُدRGB  و فرمت Jpg و حجم کمتر از 20 مگابایت ارسال شود. هزینۀ شرکت رایگان است.

راهیافتگان به مرحلۀ اول داوری تا 31 دسامبر 2016 برابر با 11 دی 1395 فرصت خواهند داشت تا اصل یا پرینت با کیفیت آثار خود را جهت داوری نهایی به نمایشگاه ارسال کنند.

اسامی پذیرفته شدگان در وب سایت رسمی نامی اعلام خواهدشد.

 

جوایز

جایزۀ بزرگ، برای یک نفر شامل پلاک و 10 هزار دلار آمریکا

جزیرة طلا، برای دو نفر شامل پلاک و 5 هزار دلار آمریکا

جزیرة سبز، برای سه نفر شامل پلاک و 2 هزار دلار آمریکا

جزیرة بنفش برای 10 نفر شامل گواهینامه و پلاک

 

گفتنی است  ممکن است از آثار راهیافته به نمایشگاه برای تبلیغات نمایشگاه بدون کسب اجازه و پرداخت وجه استفاده شود. آثار راهیافته به نمایشگاه در یک کاتالوگ منتشر خواهدشد.

همچنین جوایز تصویرگران برگزیده در مراسم گشایش نمایشگاه که در سال 2017 برگزار میشود، اهدا خواهدشد و  هزینۀ سفر آنها نیز توسط نمایشگاه نامی پرداخت خواهدشد.

علاقمندان به ارسال آثار باید ابتدا فرم ثبتنام آنلاین را در وب سایت رسمی جشنواره www.namiconcours.com تکمیل نمایند، سپس آثار خود را بارگذاری کنند.

جشنواره کتاب کودک نامی، برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ برگزار شد و به طور رسمی در سال ۲۰۰۶ در کنگره دو سالانه دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان در چین معرفی شد. سبب برگزاری آن نیز، بزرگ‌داشت دویستمین سالگرد تولد هانس کریستین اندرسن، نویسنده مشهور داستان های پریان بود. جشنواره، از آن پس هر سال برگزار می شود به این امید که جزیره کوچک و زیبا، از طیق کتاب های کودکان به یک دنیای پری دریایی تبدیل شود. این جشنواره به محلی برای تبادل دانش و تجربه بین نویسندگان و تصویرگران و کارشناسان ادبیات کودک بین المللی تبدیل شد. از سال ۲۰۰۹ جزیره ی نامی پشتیبانی مالی جایزه هانس کریستین اندرسن را بر عهده گرفته است. در۲۰۱۰ جشنواره کتاب کودک نامی با موضوع  "داستان های صلح" برگزار شد. آخرین پروژه ی جزیره نامی "کنکور نامی" است که فرصتی است برای تصویرگران کتاب های تصویری برای به نمایش گذاشتن کارهایشان. این جایزه از اندیشه های مین بیونگ-دو بینانگذار جزیره ی نامی سرچشمه گرفته است. او از پشتیبانان هنرمندان از جمله نویسندگان کتاب کودک بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: