کد خبر: 24880
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 مرداد 1395 - 09:48

داخلی

»

اخبار کتاب

در نوبت چاپ پنجم منتشر شد

365 روز بازی و سرگرمی با نشر قدیانی

منبع : لیزنا
کتاب" 365 بازی و سرگرمی" اثر " اِما چوداری" با ترجمه " طیبه ملک محمودی" در نوبت چاپ پنجم وارد بازار کتاب شد.
365 روز بازی و سرگرمی با نشر قدیانی

 

به گزارش لیزنا، این کتاب شامل 365 معما، جدول، نقاشی و طراحی می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاصی است. به عبارتی قدرت یادگیری بچه‌ها را بالا می‌برد، شوق خواندن و نوشتن را در آنها تقویت می‌کند و در عین حال استعداد حل مسائل در آنها شکوفا و هوش آنها سنجیده می‌شود.

 

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که کودک می‌تواند یک روز معمای جالبی را حل کند، روز بعد مسئله‌ای ریاضی، روز سوم جدول کلمه‌های متقاطع و روز چهارم بازی با حروف را تجربه کند.در ضمن برای اینکه کودکان از درستی جواب معماها اطمینان حاصل کنند، در پایان کتاب جواب بعضی سرگرمی‌ها و مسئله‌ها آمده است. این کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش نیز می‌باشد.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب" 365 بازی و سرگرمی" نوشته " اِما چوداری"را با ترجمه " طیبه ملک محمودی" در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 2200 نسخه و قیمت 12500 تومان تجدید چاپ نمود.

 

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: