کد خبر: 24975
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 مرداد 1395 - 10:32

داخلی

»

اخبار کتاب

برای پروازهای شبانه‌

شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک 2000 نسخه کتاب کودک سفارش داد

منبع : لیزنا
شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک برای سفارش  خرید 2 هزار کتاب کودک که حاصل قصه‌گویی یک پدر برای دو دخترش بوده است، اعلام آمادگی کرد.
شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک 2000 نسخه کتاب کودک سفارش داد

 به گزارش لیزنا، یک مرد انگلیسی که هر شب برای دو دخترش قصه تعریف میکرد، با تبدیل قصه ساختگیاش به کتاب داستان توانست سفارش دو هزار نسخه از این کتاب را از شرکت هواپیمایی "ویرجین آتلانتیک" دریافت کند. شرکت ویرجین آتلانتیک در نظر دارد از این کتابها در پروازهای شبانهاش برای کودکان استفاده کند.

 

 استفن هولمز (Stephen Holmes)، که به عنوان مدیر بخش دادهها در یک شرکت مشغول است، هر شب برای دو دخترش یک داستان جالب تعریف میکرد. این قصه از ماجراجوییهای دو دوست جوان با نامهای "تام" و "جسیکا" و یک خرگوش حکایت دارد که سوار بر بالن به بالای ابرها گشت و گذار میکنند، در این سفر طولانی با یک جغد مهربان آشنا میشوند و در نهایت راه خانه را در پیش میگیرند.

هولمز به پیشنهاد دختر بزرگش تصمیم میگیرد قصهاش را در قالب کتاب کودک منتشر کند و هزار نسخه از این کتاب داستان را تحت عنوان "ماجراجویی بزرگ با بالن" (The Great Hot Air Balloon Adventure) به چاپ میرساند.

وی در ابتدا در نظر داشت که کتابها را تنها به آشنایان و در سطح محلی عرضه کند، اما پس از به فروش رسیدن نصف آنها شانس خود را امتحان میکند و پیشنهاد فروش کتاب را به شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک میدهد.

شرکت ویرجین آتلانتیک نیز روی خوش به این داستان کودک نشان داده و از همان ابتدا 2 هزار نسخه از این کتاب را سفارش داد. گفته میشود هولمز قصد دارد نویسندگی را ادامه دهد و اکنون در جستجوی نماینده و ناشر است.

این مرد خوش شانس میگوید: در ابتدا تصورنمیکردم کتابم در سطحی گسترده به فروش برسد، اما با تشویق دوستان و آشنایان و به خصوص دخترم بر آن شدم تا فروش آن را توسعه دهم.

 

گفتنی است، انتشار کتاب به این سبک اخیراً روند رو به رشدی داشته است، به طوری که در ماه مارس امسال بر اساس گزارشی 40 کتاب پرفروش از میان 100 کتاب برتر در آمریکا صرفاً با همت نویسنده و بدون گرفتن کمک مالی از سازمانی خاص شهرت یافتند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: