کد خبر: 25470
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 مهر 1395 - 09:45

داخلی

»

اخبار کتاب

اهدای کتاب از سوی انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان نیازمند

منبع : لیزنا
 طی بازدیدی از مراکز خیریۀ تهران، کتاب های پرندۀ آبی (بخش کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) به کودکان نیازمند اهدا می شود.
اهدای کتاب از سوی انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان نیازمند

 به گزارش لیزنا، روز جمعه 30 مهرماه سالجاری احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی و جمعی از ناشران و هنرمندان از مراکزی چون بیمارستان مفید، موسسه خیریۀ امید، مدرسۀ کودکان کار رویش، پرورشگاه مظفری، مدرسۀ دارالفنون و مدرسۀ نابینایان بازدید می کنند و کتاب های پرندۀ آبی (بخش کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) به کودکان این مراکز هدیه می شود.

 

مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی هدف از این بازدید را حمایت از کودکان کار و نیازمند و محروم، امید بخشی به کودکان آسیب دیده، ترویج مطالعه در سنین کودکی و ارتقای سطح فرهنگی و فکری این کودکان عنوان کرد و افزود: به سبب تقارن روز کودک در 17 مهر ماه با ایام عزاداری تاسو عا و عاشورای حسینی، اجرای  بازدید و اهداء کتاب  به کودکان، با اندکی تاخیر انجام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: