کد خبر: 25679
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آبان 1395 - 15:23

داخلی

»

اخبار کتاب

فرهنگ‌سرای مهر برگزار می کند؛

معرفی کتاب « ابو وصال» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم

منبع : لیزنا
همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کتاب « ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان امیری» به قلم محدثه علیجان زاده روشن، درفرهنگ ‌سرای مهر معرفی می شود.
معرفی کتاب « ابو وصال»  روایتی از زندگی شهید مدافع حرم

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده؛ معرفی کتاب «ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم» که به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، سیزدهم آبان‌ماه، ساعت 10 با حضور محدثه علیجان زاده روشن، نویسنده کتاب، جمعی از خانواده‌های شهداء مدافع حرم، مادر شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان امیری، مسئولین فرهنگی منطقه و جمعی از افراد صاحب قلم در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر  برگزار خواهد شد.

در کتاب «ابو وصال» یکصد خاطره از طلبه شهید امیری از زبان مادر، دوستان و همرزمان شهید به همراه وصیت‌نامه‌ی شهید بازگو شده است.

در بخشی از وصیت‌نامه این مدافع حرم آمده است: «صبر را سر لوحه خود قرار دهید و مطمئن باشید که هر کس از این دنیا خواهد رفت و تنها کسی که باقی می‌ماند خداوند متعال است، اگر دلتان گرفت یاد عاشورا کنید و مطمئن باشید غم شما از غم ام‌المصائب حضرت زینب(س) کوچک‌تر است، روضه اباعبدالله وحضرت زینب(س) فراموش نشود و حقیقتا مطمئن باشید که تنها با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد.»

تجلیل و تقدیر از مادر شهید مدافع حرم، سخنرانی نویسنده کتاب و بیان خاطرات از زبان مادر شهید امیری از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است.

  

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ ‌سرای مهر واقع در خانی‌آبادنو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55033900 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: