کد خبر: 26304
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آذر 1395 - 11:28

داخلی

»

اخبار کتاب

«کارنامه ویلم فلور در ایران» بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نشست «نگاهی به کارنامه ایران‌شناس هلندی؛ ویلم فلور در ایران»، چهارشنبه، 24 آذرماه، در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.
«کارنامه  ویلم فلور در ایران» بررسی می‌شود

 به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی خانه کتاب، نشست «نگاهی به کارنامه ایران شناس هلندی؛ ویلم فلور در ایران» از سلسله نشست‌های ایران‌شناسی و ایران‌شناسان است در سرای اهلم قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.

ویلم فلور، پژوهنده تاریخ اهل هلند است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه اوترخت و دانشگاه لیدن در رشته‌های اقتصاد توسعه‌یافته، جامعه‌شناسی غیر‌غربی و اسلام‌شناسی به پایان رساند.

در طی سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷ در دانشگاه اوترخت و در سال ۱۹۷۱ درجه دکترایش را در دانشگاه لیدن گرفت. طی سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۳ او به عناوین مختلف با وزارتخانه توسعه و پیشرفت دانمارک همکاری می‌کرد. طی سال‌های ۱۹۸۳ تا ۲۰۰۲ او به عنوان متخصص انرژی در بانک جهانی مشغول به کار بود. در همین دوره پژوهش‌های زیادی از او در زمینه‌های گوناگون مربوط به تاریخ ایران و خلیج فارس منتشر شد.
 
این نشست ساعت  16 تا 18 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی (صبا)، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، برپا می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: