کد خبر: 26528
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 دی 1395 - 14:02

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشگاه کتب تخصصی دانشگاهی لاتین و فارسی در اردبیل

منبع : لیزنا
نمایشگاه تخصصی کتب لاتین و فارسی با بیش از 4 هزار عنوان کتاب از تاریخ ۶ الی ۱۳ دی‌ماه در محل دانشگاه محقق اردبیلی برپا است.
نمایشگاه کتب تخصصی دانشگاهی لاتین و فارسی در اردبیل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم آغاز بکار این نمایشگاه با بیان اینکه فعالیت‌های کتابخانه مرکزی این دانشگاه هر روز بهتر از دیروز است، گفت: با افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه در آینده نزدیک، این ساختمان زینت بخش استان خواهد بود.

گودرز صادقی با بیان اینکه دستاوردهای کتابخانه مرکزی دانشگاه، در بالا بردن سطح علمی دانشگاه و استان موثر است، اظهارامیدواری کرد: هر روز شاهد نوآوری و خلاقیت‌های جدید در این حوزه باشیم.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه بر حسب آمار فعالیت‌ها و مندرجات گزارش‌ها، امروز کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی در راس کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور قرار دارد، گفت: این مهم در سایه حمایت‌های مسئولین دانشگاه تحقق یافته است.

حبیب شهبازی شیران با بیان اینکه دین، فرهنگ و تاریخ ما انس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد، افزود: در همین راستا همایش بین‌المللی هنر کتاب آرایی در فرهنگ و تمدن اسلامی در سال آتی توسط کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

شهبازی شیران با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با بیش از چهار هزار عنوان کتاب در شاخه های ادبیات، علوم انسانی، علوم پایه، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ریاضی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی دایر شده و تا سیزدهم دی ماه سالجاری در ساعت اداری در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی برپا خواهد بود.

 کلیه کتاب‌ها در این نمایشگاه با ۲۰ الی ۸۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: