کد خبر: 26601
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 دی 1395 - 13:58

داخلی

»

اخبار کتاب

«کارخانه همه‌کاره» تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
انتشارات کانون پرورش فکری‌ کودکان و نوجوانان «کارخانه همه‌کاره» اثر نورالدین زرین‌کلک برای کودکان 6 تا 9 سال را تجدید چاپ کرد.
«کارخانه همه‌کاره» تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «کارخانه همه‌کاره» داستان پدر و پسری است که در کنار هم به کشف و شناخت کاربردهای مختلف اعضای بدن می‌رسند. نورالدین زرین‌کلک کوشیده است با زبان و تصاویر ساده مهم‌ترین مفاهیمی را که یک کودک باید بداند را به او بیاموزد.

«کارخانه همه‌کاره» برای نخستین بار در سال 1368 به انتشار رسید. انتشارات کانون پرورش فکری‌ کودکان و نوجوانان که مدتی است اقدام به انتشار آثار فاخر خود در سال‌های گذشته کرده است، این اثر نورالدین زرین‌کلک را نیز وارد بازار نشر کرده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «پدرم یک کارخانه کوچک دارد که بیشتر وسایل خانه را در آنجا تعمیر می‌کند. هر وقت به کارگاه کوچکش می‌روم، شباهت بین ابزارهایش و بدن انسان را برایم بازگو می‌کند. او می‌گوید که آدم یک جرثقیل همه کاره است! آیا باور می‌کنید؟ ‌اگر باور نمی‌کنید، حتما این کتاب را بخوانید.»

زرین‌کلک کتابی تصویری را خلق کرده است که کودکان می‌توانند بعد از شناخت کامل ابزارآلات و کاربرد آن به کشف و شهود در خود بپردازند و ویژگی‌های مشابه را در خود کشف کنند.

«پدرم می‌گوید: آدم خیلی بیشتر از اینهاست و با ابزارهایی که در خودش دارد، کارهای زیادی می‌تواند بکند. حالا با خودت است که آن ابزارها و کارها را پیدا کنی.»

 این کتاب آموزشی با قیمت 3 هزار و 200 تومان و برای گروه سنی «ب» (6 تا 9 سال) به انتشار رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: