کد خبر: 26815
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 دی 1395 - 11:42

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی 3 جلد از کتاب «30 روز با پیامبر(ص)» را منتشر کرد

منبع : لیزنا
جلد ده، یازده و دوازده از سری کتاب های «30 روز با پیامبر(ص)» به روایت حسین فتاحی و تصویرگری منصوره محمدی در نوبت اول چاپ روانه­ بازار کتاب شد.
قدیانی 3 جلد از کتاب «30 روز با پیامبر(ص)» را منتشر کرد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، «30روز با پیامبر» پنجره‌­های کوچکی است که رو به دنیای بزرگ و پرماجرای زندگی پیامبر اسلام باز می‌شود. این قصه‌واره­‌ها تاریخ زندگی پیامبر اسلام(ص) و زندگی نامه­ دقیق، صحیح و کاملی است که با زبانی ساده و کودکانه نوشته شده­ است. هرکدام از این کتاب‌ها شامل 30 قصه با روایتی ساده و روان است که گلچینی از بخش‌های زیبا و ساده زندگی پیامبر(ص) است.

قابل ذکر است که قبلاً 9 جلد از کتاب‌ها با عناوین از چوپانی تا پیامبری، دعوت پنهانی، دوستان سال‌های سخت، خداحافظ کعبه، مدینه شهر پیغمبر، سواران کوه احد، عبور از خندق، گفتگو برای صلح در نوبت چاپ اول در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

منصوره محمدی تصویرگر این مجموعه برای درک مفاهیم و مطالب ارائه شده هماهنگی بسیار زیبایی میان متن و تصویر ایجاد کرده است.

در بخشی از این کتاب با عنوانِ «بازگشت به خانه:» آمده است:

«فردا صبح، پیامبر برای نماز بیدار شده بود که جبرئیل نزد او آمد و پرسید: ای محمد، از مسلمان‌های مدینه چه کسی مرده است که این طور فرشته‌ها برای بردن روح او به زمین می‌آیند؟

پیامبر فهمید که سعد از دنیا رفته است فوری به خیمه او رفت...»

مؤسسه­ انتشارات قدیانی،  جلد10، 11 و 12 از سری کتاب های «30 روز با پیامبر (ص)» را در نوبت اول چاپ، تیراژ 1 هزار و 100 نسخه و با قیمت هر کدام 9 هزار و 500 تومان روانه بازار کتاب کرد.

 برای تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می توانيد برای خريد اينترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قديانی نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: