کد خبر: 27015
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1395 - 15:05

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشگاه خوزستان با 457 ناشر و عرضه بیش از 69 هزار عنوان کتاب افتتاح می‌شود

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران سیصد و بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی را در خوزستان با حضور 457 ناشر از سراسر کشور و عرضه بیش از 69 هزار عنوان کتاب برگزار می‌کند.
نمایشگاه خوزستان با 457 ناشر و عرضه بیش از 69 هزار عنوان کتاب افتتاح می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این نمایشگاه یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب در استان خوزستان است که از تاریخ 7 تا 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اهواز برگزار می‌شود.

441 ناشر از سراسر کشور به همراه 16 ناشر عرب در این نمایشگاه حضور دارند. 66 هزار و 290 عنوان کتاب در بخش ناشران داخلی و 3 هزار عنوان کتاب در بخش ناشران عرب عرضه می‌شود. نمایشگاه در 3 سالن مجزا برگزار و تعداد کل غرفه‌های اختصاص داده شده 300 غرفه است.

از استان خوزستان 19 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت. بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از 40 ناشر که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند عرضه می‌کند. مبلغ 650 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب به این نمایشگاه اختصاص یافته که با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

نشست‌های قرآن پژوهی، شاهنامه و ایرانیان با حضور دکتر میرجلال الدین کزازی، فرهنگ مطالعه و سلامت، مروری بر کارنامه بیدل پژوهی، صنعت نشر و عصر دیجتال، کتاب و رسانه، شب‌های فرهنگی استان، موسیقی محلی، نمایش خیابانی، کارگاه تصویرگری کتاب کودک با حضور 2 تصویرگر مطرح ایتالیایی، جنگ شادی کتاب کودک، جشن امضای کتاب نویسندگان استان، ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی و شعر از جمله برنامه‌هایی است که در ایام برگزاری نمایشگاه در بخش جنبی اجرا می‌شود.

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خوزستان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 7 تا 12 بهمن ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اهواز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: