کد خبر: 27095
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 بهمن 1395 - 16:40

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی کودکان و نوجوانان را با گران‌ترین کالای کلکسیونی آشنا می‌کند

منبع : لیزنا
به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «تمبرها» از سری کتاب‌های چرا و چگونه، اثر هانس رایشهارت و ترجمه‌ کمال بهروز‌کیا در نوبت چاپ اول وارد بازار کتاب شد.
قدیانی کودکان و نوجوانان را با گران‌ترین کالای کلکسیونی آشنا می‌کند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، تَمبر یا تمبر پستی مدرکی چاپی است که نشان‌دهندهی پیش‌ پرداخت مبلغی برای خدمات پستی است.

چسباندن تمبر به یک نامه یا بستهی پستی نشان‌دهندهی اینست که فرستنده، مبلغ لازم برای ارسال محموله را به‌طور کامل یا بخشی از آن را پرداخته ‌است.

 این کتاب به شرح اولین تمبرها و روند انتشارشان، کلکسیون تمبرها و کلکسیونرها، راهنمای مجموعه‌داران، تمبرهای کمیاب، چگونگی نگهداری تمبرها و تمبرهای جعلی و جعل کننده‌های آنها می‌پردازد.

انتشارات قدیانی این کتاب را در 48 صفحه مصور و رنگی، تیراژ 1100 نسخه، نوبت چاپ اول و قیمت 10000تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهيه‌ اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشيیهای معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد برای خريد اينترنتی به سایت نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: