کد خبر: 27297
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 11:30

داخلی

»

اخبار کتاب

از کتاب «شهید روز هشتم» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
از کتاب «شهید روز هشتم» چهارشنبه، 20 بهمن‌ماه درسالن اجتماعات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران رونمایی می‌شود.
از کتاب «شهید روز هشتم» رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مراسم رونمایی از کتاب «شهید روز هشتم» روز چهارشنبه، 20 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18، در سالن اجتماعات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می شود.

کتاب «شهید روز هشتم» پیرامون زندگی و مبارزات شهید محمد کچویی با موضوع بررسی ابعاد زندگی این شهید به همت «سیدمهدی دزفولی» در 400 صفحه و  8 فصل، طی 4 سال تدوین و گردآوری شد و در بهمن ماه امسال توسط انتشارات «صفحه سفید» منتشر شده است.

محمد کچویی از مبارزان مشهور پیش ازانقلاب و اولین رئیس زندان اوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هشتم تیرماه 1360 و در محوطه زندان اوین در عملیاتی انتحاری به شهادت رسید.

همچنین در این کتاب به مقتضای بازخوانی پروند شهادت محمد کچویی، بازخوانی از پرونده‌های سید محمد رضا سعادتی (نفر دوم سازمان مجاهدین خلق در سال 1358 و اولین پرونده جاسوسی پس از انقلاب) و پرونده تیمسار معدوم احمد مقربی و جاسوسان کا.گ.ب در ایران نیز صورت گرفته است.

در مراسم رونمایی از کتاب «شهید روز هشتم»، خانواده این شهید و برخی از دوستان دوران مبارزات وی همچون: جواد منصوری، عزت مطهری، اسدالله بادامچیان و غیره حضور دارند و خاطرات خود را درباره این شهید دوران انقلاب، بیان می کنند. قرار است دراین مراسم از سایت این شهید نیز رونمایی شود.

 

مراسم رونمایی از این کتاب در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک 1080 ، سالن اجتماعات طبقه 2 برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: