کد خبر: 27549
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 12:03

داخلی

»

اخبار کتاب

پرفروش ترین کتاب‌های بازار نشر در هفته گذشته

منبع : لیزنا
کتاب‌های «در ستایش عشق»، «جستارهایی در باب عشق» و «در باب حکمت زندگی» در صدر آثار پرفروش بازار نشر در هفته گذشته قرار گرفتند.
پرفروش ترین کتاب‌های  بازار نشر در هفته گذشته

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، «در ستایش عشق» نوشته آلن بدیو، با ترجمه مریم عبدالرحیم کاشی از نشر ققنوس است که نظریات و اندیشه‌های آلن بدیو فیلسوف فرانسوی در دفاع از مقوله عشق را مطرح می‌کند.

«جستارهایی در باب عشق» نوشته آلن دوباتن، با ترجمه گلی امامی از نشر نیلوفر به بررسی زوایای مختلف عشق از دیدگاه نویسنده می‌پردازد و در باب حکمت زندگی تالیف آرتور شوپنهاور ترجمه محمد مبشری از نشر نیلوفر که در دو فصل به بررسی موهبت‌های زندگی انسان و آنچه هستیم می‌پردازد.

کتابهای «هنر شفاف اندیشیدن »نوشته رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی‌پور از نشر چشمه و نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد، با ترجمه فرناز فرود، از نشر حمیدا، «بفرمایید فلسفه» نوشته دیوید ادموندز و نایجل واربرتن، با ترجمه میثم محمد امینی از نشر کرگدن و تاریخچه کوتاهی از فلسفه اثری از نایجل واربرتون با ترجمه مریم تقدیسی از نشر ققنوس از آثار تازه وارد به فهرست پرفروش های هفته گذشته محسوب می‌شوند.

«برتری خفیف» نوشته جف اولسون با ترجمه لطیف احمدپور، میلاد حیدری از نشر ققنوس، «سر کلاس با کیارستمی» نوشته پال کرونین، با ترجمه سهراب مهدوی از نشر نظر و  کتاب «صلحی که همه صلح‌ها را بر باد داد»تالیف دیوید فرامکین و ترجمه حسن افشار از نشر ماهی و غیره از دیگر آثار پرفروش هفته گذشته هستند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: