کد خبر: 27582
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 16:34

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین جلسه مدیران نمایشگاه کتاب با شورای شهر و شهرداری برگزار شد

منبع : لیزنا
جلسه مشترک مدیران نمایشگاه کتاب تهران با اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار برگزار شد.
نخستین جلسه مدیران نمایشگاه کتاب با شورای شهر و شهرداری برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران گفت: این جلسه با حضور اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونان شهردار، مدیر عامل مجموعه شهر آفتاب و قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد.

 وی افزود: این جلسه به منظور هماهنگی اولیه و آسیب‌شناسی نمایشگاه در دوره پیش برگزار و در آن مسائل و موضوعات متنوعی مطرح شد که همه اعضا نسبت به هماهنگی بیشتر میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری تهران به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران تاکید کردند.

 صفری با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری تهران بیش از پیش در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشارکت داشته باشد. همچنین مصوب شد کلیه فعالیت‌های عمرانی و اجرایی نمایشگاه با مدیریت معاونت خدمات شهری شهرداری تهران انجام شود.

 مدیر کمیته اجرایی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد شش کمیته زیر نظر شورای اسلامی شهر تهران فعالیت‌های خود را دنبال کنند. این شش کمیته عبارتند از کمیته عمرانی، کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشت، کمیته فناوری اطلاعات، کمیته فرهنگی، اطلاع‌رسانی و بین‌الملل، کمیته خدمات شهری و رفاهی و کمیته حمل و نقل و ترافیک.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد جلسه دیگری در نیمه اول اسفند ماه با حضور مدیران سازمان‌های دست‌اندرکار نمایشگاه برای هماهنگی بیشتر برگزار شود.

 گفتنی است، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ١٣ تا ٢٣ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: