کد خبر: 27657
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 17:56

داخلی

»

اخبار کتاب

253 ناشر 31 هزار عنوان را در نمایشگاه کتاب ایلام عرضه می‌کنند

منبع : لیزنا
دهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام با حضور 253 ناشر از سراسر کشور و عرضه 31 هزار عنوان کتاب  هشتم اسفندماه در ایلام افتتاح می‌شود.
253 ناشر 31 هزار عنوان را در نمایشگاه کتاب ایلام عرضه می‌کنند

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در دهمین دوره نمایشگاه کتاب ایلام 253 ناشر 31 هزار عنوان کتاب را در 187 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. از استان ایلام 8 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور می‌یابند.

مبلغ 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

نقد و بررسی کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اجرای کنسرت موسیقی کودکان، نشست هم‌اندیشی نقش سازمان‌های مردم نهاد در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، اجرای موسیقی سنتی، شعرخوانی، بررسی وضعیت چاپ و نشر استان، برگزاری همایش شعر آئینی به مناسبت ایام فاطمیه، جنگ شادی کتاب کودک، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی برای کودکان از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

دهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از تاریخ هشتم  تا سیزدهم اسفندماه در بلوار شهید بهشتی شهر ایلام پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: