کد خبر: 28327
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 09:06

داخلی

»

اخبار کتاب

جایزه « شاعر » سال 2017 روسیه به ماکسیم آملین رسید

منبع : لیزنا
ماکسیم آملین شاعر معروف معاصر روس برنده جایزه یک و نیم میلیون روبلی ( حدودا 30 هزار دلاری ) موسوم به Поэт یا « شاعر » در روسیه شد.
جایزه « شاعر » سال 2017 روسیه به ماکسیم آملین رسید

به گزارش لیزنا، آملین که متولد 1970 میلادی است تحصیلات خود را در انستیتو ادبیات ماکسیم گورکی مسکو به پایان برده و از سال 2008 مسئولیت یکی از انتشارات تخصصی شعر در روسیه موسوم به اوگی ОГИ را بر عهده دارد.
وی سه سال پیش و در سالی که روسیه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران بود همراه با هیئت نویسندگان و شاعران روس به ایران آمد و برنامه های متعددی نیز در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی کشور با حضور وی اجرا شد.
هر ساله در روسیه جوایز متعدد ادبی اعطاء می شود ولی جایزه Поэт تنها جایزه ای است که از سال 2005 به تشخیص و داوری هیئت داوران فقط در حوزه شعر روسیه به برترین شاعر سال که به روسی بسراید ( فارغ از ملیت و محل سکونت وی ) اعطاء می گردد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: