کد خبر: 28337
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 13:19

داخلی

»

اخبار کتاب

درباره‌ چگونگی تشکیل سیاره زمین بیشتر بدانیم

منبع : لیزنا
 انتشارات قدیانی، کتاب سیاره زمین( پیدایش، تغییرات، منابع و حیات) اثر راینر کوته با ترجمه‌ مجید عمیق در نوبت چاپ پنجم روانه‌ بازار کتاب کرد.
درباره‌ چگونگی تشکیل سیاره زمین بیشتر بدانیم

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، «سیاره زمین» از مجموعه کتاب‌های چرا و چگونه درباره چگونگی تشکیل کره زمین، آب‌هایی که سطح آن را پوشانده و هوایی که پیرامون آن را گرفته است و نیز درباره نیروهایی که سطح کره زمین را تغییر می‌دهند و همین‌طور درباره منابع کانی‌ها و کان سنگ‌های فلزات و سنگ‌های قیمتی موجود در آن بحث می‌کند. چگونگی آغاز حیات از شکل ساده و ابتدایی و روند تکامل آن که در نهایت به ظهور انسان در زمین انجامید........

انتشارات قدیانی، سیاره زمین را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1100 نسخه، قیمت 10000 تومان در 48 صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ی این كتاب ‌علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی www.ghadyani.or نشر قدیانی نیز مراجعه كنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: