کد خبر: 28425
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 - 15:29

داخلی

»

اخبار کتاب

نمايشگاه كتاب های برگزيده جشنواره هاي كتابي در سال 95

منبع : لیزنا
موسسه خانه کتاب همزمان با آغاز سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاهی از کتاب های برگزیده جشنواره های کتابی در سال 95 را در پردیس سینما گالری ملت برگزار می کند. 
نمايشگاه كتاب های برگزيده جشنواره هاي كتابي در سال 95

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، موسسه خانه كتاب با  آغاز سی امين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، كتاب های برگزيده جشنواره های كتابی در سال 95 را از 13 تا 23 ارديبهشت ماه در پرديس سينما گالری ملت، كافه كتاب در معرض نمايش قرار می دهد.

گفتني است، «كتاب‌شناسی توصيفی آثار منتخب جشنواره‌های كتاب ايران۱۳۹۴» ويترينی از بهترين كتاب‌های ايران طي سال ۱۳۹۴ است كه با نظر كار‌شناسان با تجربه در موضوع‌های مختلف انتخاب و از سوي موسسه خانه كتاب منتشر شده است. اين كتاب به معرفي ۲۳ جايزه كتاب كه در سال ۱۳۹۴ به اجرا در آمده‌اند، می‌پردازد كه از اين تعداد ۱۴ جايزه دولتی و ۹ جايزه خصوصی بوده‌اند. در اين ۲۳ جايزه تعداد ۳۴۴ عنوان كتاب حائز رتبه شده‌اند كه‌گاه آثاري مانند كتاب «پستانداران ايران: ج ۲: سگ سانان و كفتر‌ها» در چهار جايزه مختلف دولتي و خصوصي حائزه رتبه شده يا كتاب «كنسرو غول» در سه جايزه و كتاب «انوار الفقاهه» در دو جايزه موفق به كسب جايزه شده‌اند.

اين كتاب «جايزه‌هاي سالانه كتاب»، «جايزه‌هاي ادبي»، «جايزه‌های تخصصي»، «جايزه‌های كودك و نوجوان»، «جايزه‌های كتاب سال استانی و منطقه‌ای» را شامل می‌شود.

 

علاقمندان برای بازديد از اين نمايشگاه می تواننداز 13 تا 23 ارديبهشت ساعت 14 تا 21 به پرديس سينماگالری ملت، كافه كتاب به نشانی خيابان وليعصر، بزرگراه نيايش، روبه روی كردستان مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: