کد خبر: 28437
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1396 - 11:59

داخلی

»

اخبار کتاب

کمیته علمی فرهنگی نمایشگاه کتاب اعلام کرد

برنامه کارگاه ها و نشست های روز سوم نمایشگاه

منبع : لیزنا
روز جمعه 15 اردیبهشت ماه، 6 نشست و کارگاه توسط  کمیته علمی فرهنگی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
برنامه کارگاه ها و نشست های روز سوم نمایشگاه

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست اول سرای کارگاه‌های هم‌اندیشی روز جمعه ساعت 10:30 با موضوع ویرایش نشر برگزار با حضور عبدالحسین آذرنگ، هومن عباس چور و مهدی قنواتی  برگزار می‌شود.

در نشست دوم سرای کارگاه‌های هماندیشی از ساعت 14.30 عباس حاجی‌آقالو، فتح‌الله فروغی و فرید مرادی دررابطه با مولفه‌های محوری صلاحیت حرفه‌ای نشر توضیحاتی ارائه می‌کنند.

نخستین نشست سرای اهل قلم علمی و فرهنگی ساعت 10.30 درخصوص مفهوم شناسی ایثار و شهادت از طرف بنیاد شهید تشکیل می‌شود. نشست دوم این سرا در ساعت 14.00 با معرفی تازه‌های نشر آستان رضوی خواهد بود.

بر اساس این گزارش برنامه سرای کتاب نما(1) در ساعت 14.00 به رونمایی کتاب فیلم‌نامه‌نویسی توسط انتشارات سمت اختصاص خواهد یافت و در نشست سرای کتاب نمای (2)، رونمایی از سه کتاب ادبیات ایتالیایی توسط انتشارات خورشید در ساعت 10.30 برگزار خواهد شد.

 

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: