کد خبر: 28438
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1396 - 12:29

داخلی

»

اخبار کتاب

برنامه های ویژه نشر افق در شهرآفتاب

منبع : لیزنا
نشر افق، هم‌زمان با برپایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طرح‌ها‌ و مسابقه‌‌هایی را برای ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.
برنامه های ویژه نشر افق در شهرآفتاب

مسابقه‌ عکاسی اینستاگرامی «به افقِ کتاب‌خانه‌یمن» توجه کاربران فضای مجازی را به کتاب‌هایی که هنوز نخوانده‌اند و جای خالیِ کتاب‌هایی که نخریده‌اند، جلب می‌کند. هم‌چنین، مسابقه‌ «به افقِ شهرآفتاب» بهانه‌ای برای خاطره‌سازی با کتاب است که در غرفه‌های نشر افق برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه‌ می‌توانند به غرفه‌ نشر افق در بخش ناشران عمومی، سالن A1، راهروی اول و بخش کودک و نوجوان در سالن ۱۰۹، جنب ورودی شرقی، شماره ۴۲ مراجعه کنند.

درنظر گرفتن کارت تخفیف ۲۵ درصدی ویژه‌ی مشترکین نشر افق در فضای مجازی، اجرای طرح کتابگردون و ارائه‌ی تخفیف در فروشگاه‌های کتاب نشر افق در شهر تهران از دیگر برنامه‌های این انتشارات برای تسهیلِ خرید کتاب است.

کمپین کتابگردون با ایده گرفتن از طرح‌ جهانی «کتابت را جا بگذار» و با همکاری شرکت اسنپ برگزار می‌شود. در این طرح، شهروندان تهرانی می‌توانند از ۱۳ تا ۲۳اردیبهشت‌ماه برای رفت‌وآمد به فروشگاه‌های نشر افق و خرید کتاب از تخفیف استفاده کنند.

کتابگردون شامل کتاب و کارت تخفیف ۲۵ درصدی خرید کتاب است که در خودروهای وابسته به اسنپ توزیع شده است و مسافران می‌توانند در هر سفر یکی از کتاب‌ها را انتخاب کنند و پس از مطالعه، آن را در سفرهای بعدی با اسنپ برای دیگر مسافران جا بگذارند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال‌ تلگرام نشر افق و یا حساب کاربری این ناشر در اینستاگرام مراجعه کنند.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: