کد خبر: 28465
تاریخ انتشار: شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 10:41

داخلی

»

اخبار کتاب

در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کتاب «تله شادمانی مصور» رونمایی شد

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی از کتاب «تله شادمانی مصور» با حضور علی صاحبی، نویسنده و مهدی اسکندری، تصویرگر کتاب برگزار شد.
کتاب «تله شادمانی مصور» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار لیزنا، از این کتاب روز جمعه، 15 اردیبهشت ماه، در سرای اهل قلمِ انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی نمایشگاه کتاب و با حضور مسعود پایدار، مدیر مسئول  این نشر رونمایی شد.

علی صاحبی در رابطه با کتاب «تله شادمانی مصور» گفت: اغلب مردم فکر می کنند که باید شادمان باشیم، در حالی که شادمان بودن برای ما به عذاب تبدیل شده است. خبر خوب این است که اگر بتوانید یاد بگیرید چگونه انتظارات ناممکن را از خود دور کنید، زندگی شاد خواهید داشت.

صاحبی در توضیح روش مبتنی به پذیرش و تعهد (ACT) گفت: این شیوه درمانی ساده و خودگردانی است که با استفاده از ذهن آگاهی به ما می آموزد چگونه این ناممکن را ممکن سازیم. یادگیری این روش می تواند مسیر زندگی بهتر را به میلیون ها انسان نشان دهد، راهی ساده که می آموزد چگونه خود را از تله شادمانی آزاد کنیم، و زندگی پربارتر، معناداتر و خشنودتر را آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: با روش مبتنی بر پذیرش و تعهد می آموزید نگرانی و استرس را از خود دور و افکار و احساسات ناخوشایند را به شیوه موثر مدیریت کنید،عادت های آسیب زا را کنار بگذارید و همچنین بر احساس ناامنی و بی اعتمادی به خود غلبه نمایید.

درپایان مهدی اسکندی تصویر کتاب «تله شادمانی مصور» در مورد فرایند مصور سازی کتاب صحبت کرد .

به گفته وی با استفاده از تصاویر کتاب به خوبی میتوان مفاهیم را نشان داد و هدف از این کار ایجاد امکان استفاده از مطالب کتاب موجود برای افراد عادی بوده است.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: