کد خبر: 28498
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 - 11:31

داخلی

»

اخبار کتاب

 بن کارت‌های بانک صادرات در نمایشگاه کتاب فعال شد

منبع : لیزنا
 مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از قابلیت استفاده بن‌کارت‌های بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
 بن کارت‌های بانک صادرات در نمایشگاه کتاب فعال شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده میان بانک صادرات و بانک شهر، آن دسته از بن‌کارت‌های صادر شده از بانک صادرات که هنوز توسط متقاضیان مورد استفاده قرار نگرفته‌اند در سی‌اُمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب  قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: با درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر امکان استفاده از بن کارت‌های مربوط به سنوات گذشته بانک صادرات، امکان استفاده از بن کارت های مذکور بر روی پایانه‌های فروشگاهی ناشران کتاب در شهر آفتاب فراهم شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: همچنین در ایام بعد از نمایشگاه نیز، بن کارت‌های بانک صادرات تا تاریخ 30 خرداد ماه بر روی کارتخوان‌های بانک شهر قابلیت استفاده خواهند داشت.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: