کد خبر: 29232
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 11:06

داخلی

»

اخبار کتاب

507 کتابفروشی به «تابستانه کتاب» پیوستند

منبع : لیزنا
507 کتابفروشی از سراسر کشور در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند. ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای مشارکت در طرح «تابستانه کتاب» از 12 تیرماه  آغاز شده است.
507 کتابفروشی به «تابستانه کتاب» پیوستند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، با گذشت 10روز  از آغاز ثبت نام در طرح تابستانه کتاب، 507  کتابفروشی از 30 استان کشور برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. این در حالی است که کتابفروشان تا 30 تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

تهران با 89 کتابفروشی، قم با 66 کتابفروشی، خراسان رضوی با 54کتابفروشی،  اصفهان با 54 کتابفروشی  و کردستان با 24 کتابفروشی تاکنون  بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند.

کتابفروشان سراسر کشور می توانند تا 30 تیرماه سال جاری با مراجعه به این سایت در ششمین طرح یارانه حمایتی از کتابفروشان با عنوان«تابستانه کتاب» ثبت نام کنند و این مهلت قابل تمدید نیست.

در این طرح سقف تخفیف برای هر كتابفروشی حداقل ۲۰ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداكثر ۱ میلیون ریال است. خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند كتابفروشی، كتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و كتاب‌های كودك و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از كتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه كتاب» خریداری كنند.

گفتنی است، سقف یارانه در این طرح براساس معیارهایی چون موقعیت جغرافیایی، متراژ كتابفروشی، تعداد كتاب و میزان فروش در طرح های قبل، تغییر خواهد كرد.

 

كتابفروشی‌های شركت كننده در طرح باید دارای پروانه كسب با تاریخ معتبر باشند. در صورت تازه تأسیس بودن كتابفروشی حداكثر تا یكسال كتابفروش می تواند با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و كتابفروشان مبنی بر در شرف دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: