کد خبر: 29322
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 10:24

داخلی

»

اخبار کتاب

​نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
​نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگسرای سرو آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» را با هدف گردآوری آثار و شعرهای ادبی شاعران و نویسندگان با موضوع چهارده معصوم (ع)، عصر سه‌شنبه سوم مردادماه در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌کند.

در این آیین که با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، صابر قدیمی  و جمعی از شاعران، نویسندگان و علاقه مندان به حوزه ادبیات برگزار می‌شود از نفرات برتر جشنواره در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل خواهد شد.

جشنواره ادبی «شاه بیت» با آغاز ماه مبارک رمضان در سه بخش شعر کلاسیک، شعر آزاد و متن کوتاه در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار شد و یک‌هزار و 100 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

علاقه‌مندان به حضور در این آیین می‌توانند ساعت 18 روز سه‌شنبه سوم مردادماه به فرهنگسرای سرو به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: