کد خبر: 29481
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 15:48

داخلی

»

اخبار کتاب

نیکسی با چوب جادوییش به بازار کتاب آمد

منبع : لیزنا
نشر ایران بان پکیج چهار جلدی نیکسی و چوب جادویی را منتشر کرده است.
نیکسی با چوب جادوییش به بازار کتاب آمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نشر ایران بان این کتاب ها برای گروه سنی ب و ج مناسب است.

در معرفی جلد اول آمده است: نيكسي با چوب جادويش مشكل دارد، اما وقتي پاي تفريح در ميان است... اين چوب جادو معركه است، اما وقتي چوب جادوي شما به اندازه خودتان بازيگوش است مجبور مي‌شويد روي نبوغ و خلاقيت خودتان تكيه كنيد تا به دردسر نيفتيد. اين كتاب جلد اول مجموعه چهار جلدي نيكسي و چوب جادوي دردسرسازش است و داستان در مورد پري كوچكي است كه چوب جادويش برعكس خواسته هايش عمل مي‌كند و او را به دردسر مي‌اندازد و او بايد با استفاده از هوش خود دردسرها را از بين ببرد.

معرفی جلد دوم آمده است: آيا چيزي هيجان‌انگيزتر از اين هست كه يك صبح زمستاني از خواب بيدار شويد و از پنجره اتاقتان به بيرون نگاه كنيد و ببينيد همه جا پوشيده از برف است؟ براي نيكسي، پري سر به هوا اين فقط يك معني دارد... درحاليكه بقيه پري‌ها مشغول انجام كارهاي جشن نيمه شب نيمه زمستان هستند، نيكسي در حال سورتمه‌سواري، اسكيت بازي و پرتاب گلوله برفي است. اما وقتي تصميم مي‌گيرد از چوب جادويش استفاده كند و كمي هيجان زمستاني را بيشتر كند، اين خوش‌گذراني به يك فاجعه تبديل مي‌شود.

در معرفی جلد سوم آمده است: براي جشن ملكه پريان در قصرش و آتش بازي آماده شويد. براي نيكسي، پري سر به هوا اوج هيجان اينجاست كه به سرعت فشفشه‌ايي كه در هوا منفجر مي‌شوند، از يك بازي به سراغ بازي ديگري برود و سوار همه وسايل بازي جشن بشود، اما اين همه هيجان و بيقراري او را به دردسر مي‌اندازد. وقتي ملكه‌ي پريان از نيكسي مي‌خواهد در قسمت پاياني آتش‌بازي فتيله بزرگترين فشفشه و ترقه‌ها كه به هم وصل هستند را روشن كند، همه‌ي پري‌ها نفسشان در سينه حبس مي‌شود. آيا چوب جادوي بازيگوش نيكسي كارش را درست انجام مي‌دهد يا باز مي‌خواهد فاجعه‌اي درست كند؟

در معرفی جلد چهارم آمده است: وقتي پاي يك روز داغ تابستاني در ميان است، فقط يك كار خيلي باحال هست كه با دوستانت انجام بدهي و  آن هم آب بازي است. براي نيكسي، پري سر به هوا اين بهترين فرصت است تا اختراعات ابتكاري خودش را به دوستانش نشان بدهد و از بازي با آنها لذت ببرد. به خصوص بمب آبي و ... چوب جادوي نيكسي مثل هميشه آماده است  تا شيطنت كند و همين باعث مي‌شود تا در آبگير آرام، يك بلواي قورباغه‌اي به پا شود. بخشكي شانس باز نيكسي به دردسر افتاده...

 پکیج چهار جلدی نیکسی و چوب جادویی در نوبت چاپ اول با قیمت 40 هزار تومان  توسط نشر ایران بان منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: