کد خبر: 29569
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 10:30

داخلی

»

اخبار کتاب

معرفی و بررسی دو مجموعه شعر در انجمن ادبی «ققنوس»

منبع : لیزنا
بیست و ششمین محفل ادبی ققنوس با معرفی دو مجموعه شعر از محمدیاسین جلالزهی و بهرام پورمهرام دوشنبه 9 مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.
معرفی و بررسی دو مجموعه شعر در انجمن ادبی «ققنوس»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، بیست و ششمین محفل ادبی «ققنوس» همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی، با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه 9 مردادماه ساعت 17 با بخش های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی دو مجموعه شعر، شعرخوانی و اجرای موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

در این جلسه با اجرای  مینا آقا زاده، دو مجموعه شعر «حضرت عشق» سروده  «محمدیاسین جلالزهی» و «یاد اون قدیما به خیر» سروده  «بهرام پورمهرام» با حضور صاحبان اثر، معرفی و توسط شاعران و دیگر کارشناسان حاضر در انجمن، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است؛ علاوه بر معرفی این دو مجموعه شعر، شاعران مطرحی چون حمیدرضا شکارسری، دکتر بهمن بنی هاشمی، امید روزبه، عمران میری، حسن اسدی شبدیز، سعیده اصلاحی، سارا ناصر نصیر، دکتر افسانه حسنیه، مرضیه فریدونی، سمیرا جنابیان، عمید رضوی، فرحناز یوسفی، علی رضوی، رضا زمانی و دیگر شاعران مطرح حضور و به شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

علاقمندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع شهید ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: