کد خبر: 29570
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 10:33

داخلی

»

اخبار کتاب

خوانش کتاب «دستمال مهربانی» در خانه های فرهنگ منطقه چهارده

منبع : لیزنا
به منظور ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان، در کارگاه های «دوستی با کتاب» خوانش کتاب قصه «دستمال مهربانی» در خانه های کودک منطقه چهارده در هفته دوم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود .
خوانش کتاب «دستمال مهربانی» در خانه های فرهنگ منطقه چهارده

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در فصل تابستان و ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی در تعطیلات فصل تابستان، کتاب « دستمال مهربانی » از مجموعه داستان های کودکانه « شهر مهربانی » شنبه تا چهارشنبه هفته دوم مردادماه هر روز در یکی از خانه های فرهنگ منطقه در قالب کارگاه کتابخوانی « دوستی با کتاب » بر گزار می شود .

در این کارگاه ها علاوه بر معرفی و خوانش کتاب، شیوه صحیح کتابخوانی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

این کتاب شنبه در خانه فرهنگ شکوفه، یکشنبه در خانه فرهنگ شهید اندرزگو، دوشنبه در خانه قرآن، سه شنبه در خانه های فرهنگ فرشته آزادی و زیتون و چهارشنبه در خانه فرهنگ ابوذر معرفی و خوانش می شود.

کتاب قصه «دستمال مهربانی» از مجموعه داستان های کودکانه « شهرمهربانی »، که داستان کلاغ کوچکی را روایت می کند که دور از چشم پدر و مادر پرواز کرده و از ترس گربه به زمین می افتد و بال او آسیب دیده و دخترکوچکی بال او را با دستمال بسته و کلاغ را آزاد می کند. مادر کلاغ وقتی می بیند دختر به کلاغ کوچولو کمک کرده و موجب بهبود حالش شده است، یک تکه پنیر داخل دستمال و پشت پنجره اتاق دختر می گذارد، و داستان مهربانی و محبت متقابل را برای کودکان بازگو می کند .

 

کتاب «دستمال مهربانی» نوشته طیبه شادمانی به تصویرگری نغمه صالحی است، که در 12صفحه و قطع خشتی در انتشارات «نشر شهر» منتشر شده است .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: