کد خبر: 29576
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

باغی از گل ابریشم در خانه کتاب

منبع : لیزنا
نشست «باغی از گل ابریشم؛ شناختی از شعر صفورا نیری» دوشنبه، 9 مردادماه، در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.
باغی از گل ابریشم در خانه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، نشست «باغی از گل ابریشم؛  شناختی از شعر صفورا نیری» از سلسله نشست های  ادبیات و نقد ادبی دوشنبه، 9 مردادماه، با حضور زهره حیدری، اسدالله شعبانی، كامیار عابدی، ثریا قزل ایاغ و ناهید معتمدی در سرای اهل قلم برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این نشست به صورت زنده از رادیو اینترنتی رویداد فرهنگی پخش می شود.

صفورا نیری متولد سال 1323 علاوه بر شعر بزرگسال در حوزه شعر و ادبیات كودك و نوجوان هم فعالیت دارد و تاكنون دو كتاب او (سرخ و صورتی، من آبی من سبز) برای این گروه به ترتیب در سال‌های 1369 و 1394 برنده دیپلم افتخار دفتر بین‌المللی كتاب برای نسل جوان IBBY و سومین دوره جایزه عباس یمینی شریف شده است. از نیری شش دفتر در زمینه شعر بزرگسال و 9 كتاب در حوزه ادبیات كودك و نوجوان منتشر شده است.

 

علاقمندان برای حضور در نشست «باغی از گل ابریشم؛  شناختی از شعر صفورا نیری» می توانند دوشنبه (9 مردادماه) ساعت 17 به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه‌ خواجه نصیر، پلاك ۲، طبقه همكف مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: