کد خبر: 29837
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 16:28

داخلی

»

اخبار کتاب

شاهنامه خوانی در جنوب پایتخت

منبع : لیزنا
سلسله نشست های شاهنامه خوانی با هدف بزرگداشت زبان و ادبیات فارسی، با حضور شهروندان محله های قدیمی تهران در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
شاهنامه خوانی در جنوب پایتخت

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه10؛ در سلسله نشست های شاهنامه خوانی  که دوشنبه های هفته دوم وچهارم هر ماه از ساعت16تا 18 درسالن اجتماعات فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود؛ رضاروحانی کارشناس مجری برنامه، به بررسی  تاریخ ایران باستان به نقل ازشاهنامه خواهدکرد.

گفتنی است: شاهنامه تنها بیان اشعار حماسی و پهلوانی نیست بلکه تاریخ باستان ایران زمین ومعرف فرهنگ و اخلاق ایرانیان است. در این نشست های شاهنامه خوانی علاوه بر روایت داستان های اساطیری ، تاریخ باستان درکنار شخصیت های این کتاب ارزشمند بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش: روحانی در نشست این هفته شاهنامه خوانی که قرار است  عصر دوشنبه 23مرداد ماه در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شود ؛ به موضوع نقش و جایگاه شخصیترستمدر شاهنامه خواهد پرداخت.

علاقمندان برای حضور درسلسله نشست های کارگاه شاهنامه خوانیمی توانند دوشنبه های هفته دوم و چهارم هر ماه  به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55135553 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: