کد خبر: 30033
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 10:09

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی 44 قصه از هانس کریستین آندرسن را روایت می کند

منبع : لیزنا
کتاب «44 قصه از هانس کریستین آندرسن» با ترجمه پریسا همایون‌روز و تصویرگری محسن حسن پوردر نوبت چاپ ششم روانه بازار کتاب شد.
قدیانی 44 قصه از هانس کریستین آندرسن را روایت می کند

به گزارش لیزنا بر اساس علام روابط عمومی انتشارات قدیانی، هانس کریستین اندرسن نویسنده، شاعر، نمایشنامه نویس و پدر افسانه های نو نیز نامیده می شود. او با آمیختن قصه های عامیانه با تخیل خود، ۱۶۸ افسانه نو نوشته است.

در بخشی از کتاب آمده است: «درخت بلوط سیصد و شصت و پنجمین سال زندگی‌اش را می‌گذراند و بلندترین و تنومندترین درخت جنگل بود؛ به طوری كه شاخه‌هایش روی تمام درختان اطراف سایه انداخته بود و در دریا از فاصله دور دیده می‌شد و به همین دلیل راهنمای كشتی‌ها بود. یك شب قبل از كریسمس درخت بلوط خواب دید كه تا آسمان اوج گرفته است و تمام درختان هم‌سطح او به بالا آمده‌اند. او با خود گفت: چنین خوشبختی و سعادتی چگونه ممكن است و كسی در پاسخ گفت: در بهشت هرچیز ممكن است. فردای همان روز طوفانی عظیم درخت بلوط كهن‌سال را از پا درآورد. «آخرین رویای درخت بلوط كهن‌سال» یكی ازداستان‌های مجموعه حاضر اثر هانس كریستین آندرسن ـ نویسنده برجسته دانماركی در قرن نوزدهم ـ است. عناوین برخی دیگر از داستان‌های كتاب عبارت است از: پیوند دوستی؛ ملكه برفی؛ مادر درختی؛ یقه پیراهن؛ خانه قدیمی؛ و اندوه

این کتاب شامل44  قصه در 847 صفحه و جزو کتاب‌های برتر پنجمین جشنواره کتاب‌های برتر انجمن کودک و نوجوان سال 1388 است. انتشارات قدیانی آن را در نوبت چاپ ششم، تیراژ 1 هزار و 100 نسخه و قیمت 35هزارتومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: