کد خبر: 30139
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 شهریور 1396 - 09:18

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد کتاب «قرآن شناسی امامیه در پژوهش های غربی» در سرای اهل قلم 

منبع : لیزنا
 نقد و بررسی  کتاب «قرآن شناسی امامیه در پژوهش های غربی» روز دوشنبه، 6 شهریور ماه در سرای اهل قلم برگزار  می شود.
نقد کتاب «قرآن شناسی امامیه در پژوهش های غربی» در سرای اهل قلم 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، نقد و بررسی  کتاب «قرآن شناسی امامیه در پژوهش های غربی»  دوشنبه ( 6 شهریور) با حضور  محمدکاظم  رحمتی،  محمدکاظم شاکر، محمدعلی طباطبایی و مهردادعباسی در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.

کتاب «قرآن‌شناسی امامیه در پژوهش‌های غربی» به کوشش و ویرایش محمدعلی طباطبایی از سوی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث منتشر شد. این کتاب مشتمل بر ترجمه ۱۰ مقاله برگزیده از سرشناس‌ترین قرآن‌پژوهان و شیعه شناسان در زمینه نوع نگاه شیعه امامیه به قرآن است که بین سال‌های ۱۹۱۲ تا ۲۰۰۷ به یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا عبری منتشر شده‌ است. کتاب «قرآن‌شناسی امامیه در پژوهش‌های غربی» در دو بخش اصلی «تحریفات» و «قرائات و مصاحف» تدوین شده است و در رأس آنها یک مقاله به عنوان «درآمد» است.

 

نقد و بررسی  کتاب «قرآن شناسی امامیه در پژوهش های غربی»  دوشنبه (6 شهریور) ساعت 17 در سرای اهل قلم به نشانی  خيابان انقلاب، خيابان برادران مظفر جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك 2 برگزار  می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: