کد خبر: 30309
تاریخ انتشار: شنبه, 11 شهریور 1396 - 21:07

داخلی

»

اخبار کتاب

محراب قلم داستان چشم های لیندا را روایت می کند

منبع : لیزنا
محراب قلم رمان «چشم های لیندا» تالیف هلن گریفیتس را با ترجمه مجید عمیق به بازار کتاب آورد.
محراب قلم داستان چشم های لیندا را روایت می کند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات محراب قلم، جواکین، پسری که بینایی اش را از دست داده، از پدرش کره اسبی به نام لیندا هدیه می گیرد. 

لیندا اسب سرکش و ناآرامی است که به کسی سواری نمی دهد و کمتر کسی جرئت دارد به آن نزدیک شود. بااین حال، جواکلین آن را رام می کند و کم کم موفق می شود که بدون زین و دهنه از کره اسب سواری بگیرد.  از آن پس لیندا برای  پسر نابینا حکم چشم هایش را دارد. رابطه ی عجیب بین جواکلین و لیندا روز به روز عمیق تر می شود. سرانجام روزی فرا می رسد که پسرک باید چشمهایش را عمل کند. لیندا را تا بهبود وضعیت جواکلین به مزرعه ای می فرستند تا در کنار اسب های دیگر باشد. اما لیندا به همراه کره اسب دیگری از مزرعه فرار می کند.

انتشارات محراب قلم کتاب« چشم های لیندا»، تالیف هلن گریفیتس ترجمه مجید عمیق را در 176صفحه و به قیمت 12 هزار تومان تقدیم به علاقه مندان کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: