کد خبر: 30315
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 شهریور 1396 - 08:55

داخلی

»

اخبار کتاب

مسکو میزبان نشر ایران

منبع : لیزنا
جمهوری اسلامی ایران در سی‌امین نمایشگاه بین‌‍المللی کتاب مسکو با معرفی صنعت نشر ایران حضور دارد.
مسکو میزبان نشر ایران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از تاریخ 15 تا 19 شهریورماه در محل پارک ودنخواه برگزار می‌شود. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در غرفه‌ای به مساحت 24 مترمربع شرکت می کند.

در غرفه ایران بیش از 250 عنوان کتاب در زمینه‌های ایران‌شناسی، هنر، ادبیات، کودک و نوجوان، دین و دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب مسکو 450 شرکت کننده حضور دارند. 167 شرکت‌کننده خارجی از 63 کشور جهان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار کتاب ایرانی، دعوت از ناشران بین‌المللی و مذاکره برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برگزاری روز ایران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای حضور در این دوره از نمایشگاه است.

 

سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 15 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: