کد خبر: 30610
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 15:18

داخلی

»

اخبار کتاب

 ​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه دوم سال 1396

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، زمان خدمات‌رسانی این گنجینه به پژوهشگران و گردشگران را برای نیمه دوم سال 1396 خورشیدی اعلام کرد.
 ​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه دوم سال 1396

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و پژوهش در نیمه دوم سال 1396 خورشیدی می‌توانند از ساعت 8:30 تا ساعت 16:15 به تماشای گنجینه متنوع آثار موزه‌ای بنشینند و از خدمات تالارهای کتابخانه بهره بگیرند. این مجموعه بر پایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، به مخاطبان و بازدیدکنندگان خدمات فرهنگی می‌رساند.

 

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی به شمار می‌آید که در سال 1316 خورشیدی از سوی حاج حسین آقا ملک بر آستان قدس رضوی وقف شده است. این گنجینه اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: