کد خبر: 31166
تاریخ انتشار: جمعه, 28 مهر 1396 - 15:53

داخلی

»

اخبار کتاب

از کتاب «صهیونسیم و بحران مالی اروپا» رونمایی می شود

منبع : لیزنا
کتاب «صهیونسیم و بحران مالی اروپا » نوشته مانوئل گالیانا رز،  شنبه، 29 مهرماه در سرای اهل قلم خانه کتاب رونمایی و بررسی می شود.
از کتاب «صهیونسیم و بحران مالی اروپا» رونمایی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، آیین رونمایی و بررسی کتاب«صهیونسیم و بحران مالی اروپا» ترجمه سمانه کچوئی شنبه ( 29 مهرماه) در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.

در این نشست مانوئل گالیانا رز، رضا منتظمی، سمانه کچویی، علی پاک سرشت وحمید رضا میرزایی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

مانوئل گالیانا نویسنده، محقق و منتقد سینما و نویسنده کتاب های تحقیقی ضد فراماسونری و لابی صهیونیستی در اروپا است. گالیانا بنا به طبیعت شغلی سفرهای کاری و تجاری به اکثر کشورهای جهان داشته است که در حین تماس ها و ملاقات های کاری در عرصه بین الملل به حضور و سیطره شبکه صهیونیستی بر مراکز تجاری و سیستم مالی و نظام بانکی در غرب حساس می شود. وی با این نگاه وارد تحقیقات بیشتر درباره نفوذ  شبکه صهیونیستی در غرب می شود.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند شنبه (29 مهرماه) ساعت 14 تا 16 به سرای اهل  قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: