کد خبر: 32230
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 آذر 1396 - 09:59

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از آثار نویسندگان استان بوشهر

منبع : لیزنا
در آخرین روز از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر، از کتاب های نویسندگان استان در بخش برنامه های جنبی نمایشگاه رونمایی شد.
رونمایی از آثار نویسندگان استان بوشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، حمیده ماحوزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این برنامه گفت: نویسندگان با نوشتن مطالب مفید، آثار ارزشمندی را در اختیار بشر قرار می دهند که تا سالیان دراز تاثیرگذار هستند.

حمیده ماحوزی در ادامه افزود: سابقه کهن استان در تمام عرصه های فرهنگی و هنری گواه بر این است، زیرا در شهر بوشهر قدیمی ترین چاپخانه، مدرسه و کتاب های تاریخی زیادی موجود است.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کتابداران و ناشران نگاه ویژه دارد و در همه حالت آنها را حمایت خواهد کرد.

ماحوزی در ادامه به پایتخت کتاب ایران اشاره و بیان داشت: سال گذشته با همکاری دستگاه ها، موسسات، انجمن ها و مردم بوشهر توانستیم این عنوان را کسب کنیم. این نشان از جایگاه و نگاه مثبت مردم بوشهر به کتاب و کتاب خوانی می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به ارائه طرح های نو و خلاقانه از طرف شهر های مختلف استان به دبیرخانه پایتخت کتاب ایران، این عنوان را در استان نگه داریم.

 

همچنین دراین برنامه به مناسبت هفته پژوهش از فصلنامه «فرهنگ بوشهر» که در شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و تنظیم می شود رونمایی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: