کد خبر: 32820
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 بهمن 1396 - 08:55

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی داستان یک انسان واقعی را ششمین بار منتشر کرد

منبع : لیزنا
«داستان یک انسان واقعی» نوشته بوریس پوله وی با ویرایش و پیرایش محمدرضا سرشار توسط انتشارات قدیانی به چاپ ششم رسید.
قدیانی داستان یک انسان واقعی را ششمین بار منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، این کتاب که اولین بار در سال 1376 در قالب دو مجلد مجزا توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسید، با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد بود به طوری که پس از چهار بار چاپ به شکل دو مجلدی، از سال 1384 با جلد سخت(گالینگور) به شکل یک مجلدی انتشار یافت و تا کنون شش بار نیز منتشر شده است.

مقام معظم رهبری، ضمن آنکه این رمان را از جمله کتاب‌های تبلیغاتی رژیم اتحاد جماهیر شوروی دانسته  و قهرمان آن را یک انسان واقعی - البته با معیارهای مارکسیسم - عنوان کرده‌اند، آن را یک کتاب شیرین و زیبا توصیف کرده، فرموده‌اند:

واقعا یک انسان واقعی همین است دیگر! تلاش می کند؛ کوشش می کند؛ تا بالاخره خودش را به خانه اول، یعنی کار و تلاش و مبارزه می‌رساند. هر خلبان و یا هر جانبازی که پایش قطع شده باشد؛ یک چشمش نابینا شده باشد، یک دستش قطع شده باشد، این کتاب را که بخواند، احساس آرامش و رضایت می کند.

مجموعه دو جلدی داستان یک انسان واقعی در نوبت چاپ ششم، تیراژ1هزار و 100 نسخه و قیمت 33هزار تومان  از سوی نشر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

برای تهیه این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی های معتبر سراسر كشور، می توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: