کد خبر: 33018
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 بهمن 1396 - 09:17

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی دوباره مثل هیچ کس را با قصه آلبالو پلو منتشر کرد

منبع : لیزنا
رمان«مثل هیچ  کس» نوشته‌ سپیده خلیلی و رمان «قصه آلبالو پلو» اثر زهرا حیدری در نوبت چاپ دوم توسط انتشارات قدیانی منتشر شدند.
قدیانی دوباره مثل هیچ کس را با قصه آلبالو پلو منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان«مثل هیچ  کس» نوشته‌ سپیده خلیلی با تصویرگری لاله ضیایی در نوبت چاپ دوم وارد بازار کتاب شد.

موضوع این رمان خانواده‌ای سه نفره است که منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم شان هستند. بعد از تولد نوید آنها می‌فهمند که او مثل هیچ کس نیست و بعد از آن ماجراهایی برای این خانواده رخ می‌دهد که جذاب و خواندنی است. این داستان، داستان تفاوت‌هاست.

در قسمتی از رمان آمده است:

عمه مهین الان به بابا تلفن کن بگو که برای دو تا بچه اونجایی که گفتی جا بگیره. منم با نوید می‌رم. کی گفته گردن همه باید مثل گردن غاز صاف باشه و پاهای همه باید یه اندازه باشه؟ کی گفته موهای بچه‌ها فقط باید قهوه‌ایی یا سیاه باشه؟ من می‌رم و خودم از نوید نگهداری می‌کنم تا هیچ وقت غصه نخوره.......

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب«مثل هیچ کس» اثر سپیده خلیلی را در نوبت چاپ دوم، تیراژ 2هزار و 200 نسخه، 128 صفحه و قیمت 9هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

قصه آلبالو پلو در نوبت چاپ دوم خواندنی شد

رمان «قصه آلبالو پلو» اثر زهرا حیدری در نوبت چاپ دوم روانه بازار کتاب شد.

 «قصه آلبالو پلو» داستان یك درخت آلبالوی پربار است كه در حیاط یك خانه قدیمی سال های طولانی  زندگی می كند. صاحب های این خانه نسل هاست كه هر سال  با میوه های این درخت نذری می دهند. و  آلبالو ها هر سال شاهد ماجراهای جدیدی هستند.

در بخشی از کتاب آمده:

«فرنگیس خانم، سال ها بود که نذر آلبالو پلو داشت. آن سال هم همچنین که آلبالوها رسیدند و گوشتی و آبدار شدند، تلفن کرد به بچه ها و عروس ها و دامادها که وقت نذر آلبالو پلو رسیده جمع شوید....صد، صد و پنجاه تا آلبالو مانده بودند روی درخت که همین جور بر وبر توی حیاط را نگاه می کردند....»

موسسه انتشارات قدیانی، رمان «قصه آلبالو پلو» اثر زهرا حیدری را در نوبت چاپ دوم، تیراژ 1هزار و 100 نسخه، با قیمت 7هزار تومان در اختیار علاقهمندان قرار داد.

برای تهیه‌ این كتاب‌ ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه‌‌ی اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر شوید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: