کد خبر: 33487
تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 اسفند 1396 - 08:51

داخلی

»

اخبار کتاب

افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان با حضور معاون وزیر فرهنگ اقلیم کردستان

منبع : لیزنا
سیصد و پنجاه هشتمین نمایشگاه استانی کتاب صبح فردا با حضور معاون وزیر فرهنگ اقلیم کردستان افتتاح می شود.
افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان با حضور معاون وزیر فرهنگ اقلیم کردستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، هفتمین دوره نمایشگاه کتاب استان کردستان از 13 تا 18 اسفند در شهر سنندج برگزار می شود. در این دوره 338 ناشر از سراسر کشور و 12 ناشر از اقلیم کردستان عراق درمجموع 64 هزار و 13 عنوان کتاب را در 230 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌دهند. از استان کردستان 14 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و هفت کتاب‌فروشی منتخب سنندج نیز با ستاد نمایشگاه همکاری دارند و بن های توزیعی تا دو هفته بعد از برگزاری نمایشگاه در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز کتاب هایی از 40 ناشر را عرضه می کند. مبلغ 400 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می گردد.

نشست قرآن و مقابله با جریان تکفیری، زن، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، اقتصاد نشر با محور اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تازه‌های نشر استان، وحدت ادیان تسامح دینی از دیدگاه قرآن، شعرخوانی، برگزاری نشست ادبیات پایداری، نشست تجزیه‌وتحلیل اشعار حافظ و مثنوی، بررسی داستان‌نویسی در کردستان، میزگرد بررسی کتابخانه های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نشست از پست و بلند ترجمه، نشست جایگاه ادبیات کردی در ادبیات ایرانی، نشر استانی (چالش ها و راهکارها)، تاریخ. تاریخ‌نگاری و تصحیح متون در کردستان، نقش رسانه در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان کردستان از 13 تا 18 اسفند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: