کد خبر: 33632
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 اسفند 1396 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی داستان چهار بانوی تاریخ ساز را روایت می کند

منبع : لیزنا
 کتاب «چهار بانوی تاریخ ساز» اثر زهرا زواریان در نوبت چاپ چهارم وارد بازار کتاب شد.
قدیانی داستان چهار بانوی تاریخ ساز را روایت می کند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، زنان در تاریخ اسلام، جلوه‌های تابناکی از انسانیت، مهرورزی، ایستادگی و تحمل در برابر شدائد، دلبستگی به همسر و فرزندان و پایداری در باور و اعتقادات خود به جا نهاده‌اند. زندگی و سوانح عمری این زنان بزرگ در هر دوره و روزگاری می‌تواند الگوی زندگی زن مسلمان باشد.

زهرا زواریان زندگی چهار زن یزرگ تاریخ اسلام را دستمایه کار خود قرار داده و با ارائه روایتی از زندگی آنان ما را با این بانوان یگانه بیشتر آشنا کرده‌اند.

فاطمه بنت اسد، نرجس خاتون، هاجر و رابعه عدویه زنانی هستند که نویسنده بر اساس مستندات تاریخی به آنها پرداخته و کوشیده تا شخصیتی زنده و عینی از آنها ارائه نماید.

کتاب با نثری شاعرانه و جذاب ما را به هزار توی تاریخ برده و نقاب از چهره بانوانی می‌گشاید که جز زندگی شگفت چیزی درباره آنها نمی‌توان گفت.

انتشارات قدیانی، کتاب چهار بانوی تاریخ ساز اثر زهرا زواریان را در نوبت چاپ چهارم، تیراژ 550 نسخه، 368 صفحه و قیمت 24هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: