کد خبر: 33886
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 فروردين 1397 - 13:31

داخلی

»

اخبار کتاب

تمهیدات ویژه برای تسهیل حمل و نقل در نمایشگاه کتاب

منبع : لیزنا
مدیر اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری جلسه با شهرداری تهران برای در نظر گرفتن تمهیدات ویژه حمل و نقل برای بازدیدکنندگان در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
تمهیدات ویژه برای تسهیل حمل و نقل در نمایشگاه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری؛ مدیر اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری جلسه مشترک با معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک در این منطقه در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد پایانه فعال اتوبوسرانی و تاکسیرانی در داخل مصلای برای رفاه حال بازدیدکنندگان ایجاد شود.

مدیرکمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران همچنین از برگزاری جلسات هماهنگی با شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این جلسات بر روی ایجاد استراحتگاه برای بازدیدکنندگان، مبلمان شهری، ایجاد فضای سبز، اسکان دانشجویی و تبلیغات شهری بحث و تبادل نظر شد و مسئولان شهرداری قول مساعد برای همکاری دادند.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: