کد خبر: 33941
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 فروردين 1397 - 11:12

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
همایش آموزشی‌_توجیهی کمیتۀ اطلاع‌رسانی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح چهارشنبه بیست و دوم فروردین‌ماه برگزار شد.
برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش  لیزنا، همایش آموزشی‌_توجیهی کمیتۀ اطلاع‌رسانی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح چهارشنبه بیست و دوم فروردین‌ماه برگزار شد.

 نشست آموزشی _توجیهی کمیته اطلاع رسانی به منظور آماده سازی اطلاع رسانان با حضور بیش از 200 داوطلب در سالن سورۀ حوزۀ هنری برگزار شد.

در این نشست نویسنده و کارشناس حوزۀ کتاب علی‌اکبر شیروانی با تاکید بر اهمیت حوزۀ نشر و کتاب به توضیح فضای کلی نشر کشور در روزهای اخیر پرداخت و در ادامه نیز آشنایی بیشتر مردم و اهل مطالعه را با این حوزه ضروری دانست.

وی با یادآوری نشست‌های گذشتۀ کمیتۀ اطلاع‌رسانی، دقت، آشنایی و دغدغۀ اعضای این کمیته را قابل تحسین دانست.

در ادامه مراسم علی اکبر تورانیان ; مدیر کمیتۀ اطلاع‌رسانی از اهمیت و جایگاه بالای این کمیته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سخن گفت و با اشاره به موفقیت این کمیته در دو سال گذشته از تعهد بالای اعضای کمیته قدردانی کرد.

وی کمیتۀ اطلاع‌رسانی را پیشانی و ویترین نمایشگاه خواند و با ارائۀ سخنانی نحوۀ برخورد با مراجعه کنندگان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: کمیتۀ اطلاع‌رسانی با توجه به وظیفه‌ ذاتی اطلاع‌رسانی، بیشترین مواجهه را با مردم دارد و لذا مردم همه ساله بخشی از نظرات و انتقادات خود دربارۀ برگزاری نمایشگاه را به اعضای این کمیته منتقل می‌کنند.

تورانیان با اشاره به عزم بالای این کمیته برای برگزاری کامل و دقیق وظایف خود، از همۀ اعضای کمیته خواست تا نهایت سعی و تلاش خود را برای جبران کمبودها و نواقص احتمالی داشته باشند.

 روند اجرایی نمایشگاه و بیان نکات کاربردی اطلاع‌رسانی و توضیح درباره تغییر مکان نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

همچنین در انتهای این مراسم، آزمونی شامل محتویات ارائه شده برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: