کد خبر: 34013
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 12:22

داخلی

»

اخبار کتاب

قائم مقام نمایشگاه خبر داد

آغاز ثبت نام بن‌ کتاب دانشجویی از 30 فروردین ماه

منبع : لیزنا
 قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان و نحوه ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت‌های خرید کارت توضیحاتی ارایه کرد.
آغاز ثبت نام بن‌ کتاب دانشجویی از 30 فروردین ماه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام بن‌های خرید کتاب دانشجویی و طلاب خبر داد و گفت: زمان ثبت نام از روز پنج‌شنبه (30 فروردین ماه) آغاز و تا ساعت 24 یکشنبه (2 اردیبهشت 1397) ادامه خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان و طلاب می‌توانند در بازه زمانی ذکر شده از طریق از طریق سامانه ثبت‌نام  بن کارت دانشجویی به این آدرس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران درباره نحوه ثبت‌نام در این دوره از نمایشگاه گفت: ثبت نام در سامانه امسال به سه شکل ثبت نام با کارت ملی هوشمند (برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند)،  ثبت نام به شکل nfc (کارت مجازی) و ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی خواهد بود که دستور العمل هر یک از این ثبت‌نام‌ها در سایت ثبت نام توضیح داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر دانشجو صرفا می‌تواند یکبار برای دریافت بن خرید کتاب اقدام کند، گفت: مبلغ موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال است که 400 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 600 هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

شهرام‌نیا تصریح کرد: بن‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده هستند.

بر اساس این گزارش، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می‌دهد.

دانشجویان و طلاب برای کسب اطلاع از فرآیند ثبت‌نام می‌توانند به این سایت مراجعه و اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: