کد خبر: 34042
تاریخ انتشار: جمعه, 31 فروردين 1397 - 13:50

داخلی

»

اخبار کتاب

قائم مقام نمایشگاه خبر داد

آغاز ثبت‌نام بن کتاب اساتید دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها از اول اردیبهشت

منبع : لیزنا
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.
آغاز ثبت‌نام بن کتاب اساتید دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها از اول اردیبهشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به زمان ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از اول تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق این سایت اقدام کنند.

وی افزود: بن خرید کتاب اساتید و هیات علمی دانشگاه‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد  و الباقی نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت‌نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است. 

شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستوالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است. از این رو سازمان‌ها و نهادها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند. 

وی ادامه داد: کار بررسی درخواست‌ها از تاریخ 3 اردیبهشت ماه خواهد بود و از تاریخ 8 اردیبهشت ماه نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارایه خواهد شد. 

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: