کد خبر: 34278
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 - 12:17

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «طرحواره مرزبانی مهدوی» رونمایی شد

منبع : لیزنا
 در نشست علمی که با همکاری کمیته‌ی علمی و فرهنگی  مجموعه‌ مرزبانی مهدوی با حضور سید علی علوی، حجت‌الاسلام محمود دعایی و  عبدالحسین فخاری، نویسنده‌ی کتاب  رونمائی شد.
کتاب «طرحواره مرزبانی مهدوی» رونمایی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد رسانه‌ای و خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «طرحواره مرزبانی مهدوی»، مجموعه‌ای شش جلدی، درباره‌ مسایل مهدویت است که به تناسب زندگی امروز انسان‌ها با ساحت امام زمان (عج) پرداخته است.

عبدالحسین فخاری در مراسم رونمایی گفت: از ویژگی‌های این مجموعه این است که هر کتاب شامل صد و بیست نکته درباره‌ زندگی حضرت ولی‌عصر(عج) است و به تعبیری هفتصد و بیست نکته را در دل خود جای داده است که مخاطب با مطالعه‌ی آن می‌تواند زندگی خود را با زندگی دوازدهمین امام شیعیان مطابقت دهد و ابعاد زندگی‌اش را بر پایه‌ی اعتقاد به ایشان تبیین کند. این کتاب مانند کتاب‌هایی با نگارش به سبک سنتی که فاقد الگوهای عملی و کاربردی هستند، نوشته نشده است بلکه به ما می‌گوید چگونه مهدویت را در زندگی شخصی و اجتماعی خودمان جریان دهیم.

فخاری ادامه داد: هر متن به زبانی ساده و کوتاه نوشته شده چون حوصله‌ جوان‌ها برای خواندن کم هست و در اینجا اگر مخاطبی 2 سرفصل را مطالعه کند نکاتی در مورد موضوع مورد نظر دستگیرش می‌شود.

وی افزود: اگر کسی را صاحب‌الزمان می‌دانیم پس باید همه‌ی مسائل جامعه طبق شیوه‌ی ایشان باشد و صاحب‌الزمان را در شب و روز باید واقعیت داد و صرفا به انتظار ظهور ننشست.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: